torstai 4. heinäkuuta 2013

Hääkengistä

Olin viikonloppuna nauttimassa pääkirkon tunnelmasta parin ihanaisen ystävän kanssa. Koska yksi porukan jäsenistä sattuu olemaan yksi kaasoistani, heitin puolivakavasti, että sittenhän etitään meikäläiselle hääkengät. Ja kyllä me kenkäkauppoja kierrettiinkiin, mutta voi piru, eihän sieltä mitään sopivaa löytynyt. Tuntui että kaikki (ainakin ne joihin mun kukkaro taipuisi), oli toooosi tylsiä.

Niin meikäläinenhän etsii ballerinoja, koska koroilla keikkuminen ei oikein luonnistu. Ja voitte vaan arvata millaisen pienen paniikin sain kun hoksasin, että eihän niitä balleriinoja saa keskellä talvea!

Näissä on se joku juju jota hääkengiltä haen: simppelit muuten, mutta yksi näyttävä blingbling! Ja söpötkin ovat. Kuva

Ja kun ensishokkipaniikkiostoskierroksesta selvisin tajusin seuraavan seikan: Enhän mä edes tiedä minkä väriset kengät mun pitäisi ostaa, kun en tiedä millainen/minkä värinen puku mulle tulee. Koska niin mun tuurilla, jos ostan hopean väriset kengät, rakastun shampanjan väriseen mekkoon tai toistepäin. Ja tosiaan, häihin on VAAN 7 kk aikaa...

Ystävä kertoi tollasten tossumaisten ballerinojen olevan ihania ja hiertämättömiä jalassa, mikä onkin valtava plussa häitä ajatelle. Muutenkin kuvan kengät ois just ihanat, mutta ei varmaan ihan Turun toreilta löydy (saati mun kukkarolle sopivasti). Kuva

Ihmekös jos oon nähny painajaisia siitä, ettei kaikki todellakaan ole valmista häiden koittaessa..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti